Używamy plików cookies

W naszej witrynie internetowej gromadzimy, przechowujemy i przetwarzamy informacje o jej użytkownikach (np. identyfikatory sieciowe, dane dotyczące sposobu przeglądania witryny lub treści, które Cię interesują). W tym celu używamy plików cookie, aby udoskonalać nasze usługi i personalizować nasze oferty. Do niektórych celów przetwarzania danych wymagana jest zgoda użytkownika, którą wyraża on, wybierając opcję "Akceptuję". Preferencjami można zarządzać w "Ustawienia", gdzie można odmówić przyjmowania opcjonalnych plików cookie.

Zaakceptuj wszystkie pliki cookies
info

FAQ

Jak mogę się dowiedzieć, czy towar jest na stanie w E-SKLEPIE LUB SKLEPACH?

Na każdym szczególe produktu znajdziesz informacje o tym, czy towar jest na stanie, czy nie. Jeśli obok towaru lub rozmiaru towaru znajduje się zielona rurka, oznacza to, że jest na stanie i od razu widać, które sklepy. Wysyłkę tak oznaczonego towaru rozpoczniemy niezwłocznie po potwierdzeniu zamówienia. Wysyłka zamówionego towaru trwa od 24 do 72 godzin, w zależności od rodzaju magazynu, w którym znajduje się towar.

 

KIEDY TOWARU NIE MA NA MAGAZYNIE, CZY MOGĘ JE ZAMÓWIĆ?

TAk. Tak oznaczone towary nadal nie są wyłączone z oferty, ponieważ potwierdziliśmy od dostawcy, że może je dostarczyć. W takim przypadku możesz zamówić towar, a czas dostawy zostanie określony w dziale obsługi klienta. Może to być 14 dni, ale także spokojny miesiąc.

 

CZY MOŻLIWE JEST PRZENIESIENIE TOWARU Z JEDNEGO SKLEPU DO INNEGO?

Tak, ale tylko jeśli produkt nie znajduje się w magazynie e-sklepu! Towary umieszczone w magazynie e-sklepu pomiędzy sklepami nie mogą być wysyłane. Najszybszym sposobem na to jest dokonanie rezerwacji w naszym sklepie internetowym. Standardowo wrzuć wybrany produkt do koszyka i w procesie zakupu wybierz sposób płatności Odbiór osobisty w sklepach Bikers Crown. Tutaj wybierz oddział, do którego chcesz odebrać towar i sfinalizuj zamówienie/rezerwację. Nasza fabryka dostarczy towar, którego potrzebujesz do wybranego sklepu tak szybko, jak to możliwe. Tam skontaktują się z pracownikami oddziału. Przychodzisz do sklepu i przymierzasz towary, kiedy im odpowiadają, kupujesz. Jeśli nie, wychodzisz ze sklepu i nie płacisz żadnych opłat. Oferujemy tę usługę klientom całkowicie za darmo!


CZY ZAKUPIONY towar można zwrócić lub wymienić na inny rozmiar?

TAk. Możesz zwrócić lub wymienić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem jest, aby towar był nieuszkodzony, nieużywany i ze wszystkimi metkami. Wyślij ten przedmiot na adres magazynu centralnego z listem motywacyjnym z prośbą o wymianę lub zwrot pieniędzy. Koniecznie podaj numer konta bankowego, na które wyślemy pieniądze. Jeśli nie chcesz płacić za przesyłkę, masz możliwość pozostawienia towaru w oddziale Bikers Crown, który w Twoim imieniu wyśle ​​towar do magazynu centralnego (czas realizacji zostaje niniejszym wydłużony). Okoliczności wymiany i zwrotu towaru reguluje regulamin. Adres magazynu centralnego, na który wyślesz paczkę: Bikers Crown s.r.o. - Eshop, V Lipkách 78 / II, 503 51 Chlumec nad Cidlinou.

 

Formularz wymiany, zwrotu lub reklamacji towaru (format PDF)

 

CZY MOŻLIWE JEST ZAMÓWIENIE ZWROTU LUB WYMIANY TOWARU DO SKLEPU SKLEPOWEGO?

TAk. Istnieje również możliwość wymiany towaru w sklepie na towar o tej samej lub wyższej cenie. Wymiana towaru jest łatwa i szybka! Sklep nie wie jednak, jak zwrócić pieniądze za zakup online, dlatego zwracany towar należy odesłać bezpośrednio na adres magazynu centralnego e-sklepu, zgodnie z warunkami handlowymi.

 

JAKIE SĄ GODZINY OTWARCIA SKLEPU?

Nasze sklepy Bikers Crown są otwarte codziennie z wyjątkiem świąt, w tym sobót i niedziel. Od marca do końca września można do nas dotrzeć w sklepach w godzinach od 9:00 do 19:00. Od października do końca lutego od 11:00 do 18:00.

 

OD KTÓREJ KWOTY nie płacisz przesyłki?

Opłacimy opłatę pocztową przy zamówieniu od 500 zł wzwyż. W przypadku wysyłania na Słowację limit ten wynosi 99 EUR.

 

CZY MOŻNA ZAPŁACIĆ KARTĄ W E-SKLEPIE?

Tak, jak we wszystkich naszych sklepach stacjonarnych, sklep internetowy Bikers Crown pozwala wygodnie i szybko płacić kartą Visa lub Mastercard.

 

CZY MOŻLIWE JEST ZAKUPY NA RATY?

Nie, zakup na raty w naszym e-sklepie nie jest możliwy.

 

CZY CENY W E-SKLEPIE są takie same jak w sklepach z kamieniami?

Tak, nasze sklepy i e-sklep sprzedają w tych samych cenach. W wyjątkowych przypadkach sklep może wystawić na sprzedaż niektóre sztuki, w takim przypadku nie możemy całkowicie zagwarantować tych samych cen. Jednak zwykle dotyczy to tylko kilku sztuk w jednej kombinacji kolorystycznej lub rozmiarze.

 

JAKA JEST RÓŻNICA MIĘDZY SPECJALNĄ CENĄ, SPRZEDAŻĄ I WYPRZEDAŻĄ?

W „Cenach specjalnych” znajdziesz towary, które są tymczasowo przecenione przez pewien okres po tym okresie, będą ponownie oferowane po normalnej cenie. Ten produkt może pojawiać się wielokrotnie w ofercie (ale nie zawsze na stanie). „Wyprzedaż” to towary, które wyprzedamy i nie będziemy ich ponownie oferować. Ten produkt jest zawsze dostępny w magazynie, ale mogą mieć różne ograniczenia (np. dostępność tylko niektórych rozmiarów, kolorów itp.). Rabaty na wyprzedaże sięgają nawet 50%! Towary oznaczone flagą „Outlet” mają rabat ponad 50%!

 

CZY MOŻLIWE JEST ZAKUPIENIE VOUCHERA PODARUNKOWEGO I GDZIE MOGĘ GO ZASTOSOWAĆ?

Tak, bon podarunkowy Bikers Crown ma minimalną wartość 1000 SKK. Na maksymalną wartość wpływa liczba kuponów. Kupony upominkowe można wykorzystać tylko w naszych sklepach z kamieniami. Kupon nie może być wykorzystany w e-sklepie. Okres ważności wynosi 12 miesięcy od zakupu.


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Nie wahaj się skontaktować z nami pod numerem 800 313 333 lub e-mailem bikerscrown@bikerscrown.cz